Fanvil C60


Fanvil C60
ProducentFanvil
Konta SIP4
Ilość portów WAN1
Ilość portów LAN1
Obsługiwane kodeki• G.723 - G.723.1 - 5.3/6.3 Kbps, ramka 30ms
• G.711 - alaw, ulaw - 64 Kbps
• G.729 - G.729A - 8 Kbps, ramka10ms
• G.726 - AAL2 - 16/24/32/40 Kbps
• G.722 - 48/56/64 Kbps
Obsługiwane protokoły• SIP - Session Initiation Protocol
• IAX - Inter-Asterisk eXchange
Zarządzanie przez• WWW - zarządzanie przez przeglądarkę internetową
• TFTP - Trivial File Transfer Protocol
• klawiaturą telefonu
• Telnet


FUNKCJE PODSTAWOWE:

 

 

  • Protokół SIP 2.0 (RFC3261)
  • Możliwość rejestracji 4 kont SIP.
  • Możliwość jednoczesnego logowania do wszystkich serwerów
  • Głos HD na wszystkich liniach
  • Rejestracja konta po protokole IAX2 – jedna linia
  • Kodeki głosowe: G.711A/u, G.7231 high/low, G.729a/b;G.722;G.726
  • Kasowanie echa: G.168 zgodne z LEC, również w trybie głośnomówiącym (AEC)
  • VGS, VAD, CNG
  • Tryb głośnomówiący full-duplex
  • Możliwość rejestracji SIP domain lub realizacji rozmów peer to peer
  • Tryby DTMF inband, SIP info, RFC2833
  • 9 różnych dzwonków oraz możliwość definiowania 5 własnych
  • Telefon przyjazny w użytkowaniu dzięki zastosowaniu dużego ekranu LCD oraz funkcjonalnie rozmieszczonych programowych klawiszy
  • Zestaw słuchawkowy- RJ9
  • 4 klawisze linii definiowane jako multiline lub jako odrębne konta SIP
  • 8 klawiszy DSS
  • Możliwość programowania klawiszy funkcyjnych
  • Funkcje telefoniczne:przekazywanie/ tranfer połączeń zarówno blind jak i attended / call-hold/ połączenia konferencyjne/ paging and intercom/parkowanie połączeń / przechwytywanie / ponowne wybieranie/ click to dial/
  • Blacklist/ Whitelist /DND – nie przeszkadzać / CLIR / CLIP / Dial plan
  • Historia połączeń: przychodzące / wychodzące /nie odebrane. Każda 1000 wpisów.
  • Książka telefoniczna do 500 wpisów;
  • SMS ; Zewnętrzna książka telefoniczna – XML ; definiowanie klawiszy szybkiego wybierania; Blf
  • Możliwość podłączenia do 5 konsol DSS
  • Click to dial
  • Możliwość ustawienia własnego logo

 

 

ZARZĄDZANIE TELEFONEM:

 

 

  • Zarządzanie przez WWW, Telnet oraz bezpośrednio z telefonu
  • Tworzenie użytkowników z różnymi prawami dostępu do zarządzania telefonem
  • Aktualizacja przez HTTP, FTP lub TFTP
  • Auto provisioning / dhcp option66/HTTPS/FTPS
  • Zarządzanie przez Telnet