Bramka VoiceIP-530D ISDN
Producent | AVSystem |
Ilość portów WAN | 1 |
Ilość portów LAN | 1 |
Ilość portów PRI | 30 |
Obsługiwane kodeki | • G.723 - G.723.1 - 5.3/6.3 Kbps, ramka 30ms • G.711 - alaw, ulaw - 64 Kbps • G.729 - G.729A - 8 Kbps, ramka10ms • G.726 - AAL2 - 16/24/32/40 Kbps |
Obsługiwane protokoły | • SIP - Session Initiation Protocol |
Zarządzanie przez | • WWW - zarządzanie przez przeglądarkę internetową |
Urządzenie obsługuje standard ISDN PRI 30B+D, pozwala na budowę firmowej lub korporacyjnej sieci telefonicznej w integracji z serwerem VoiceIP-PBX lub centralami PBX. Przystosowana do montażu w szafie typu rack.
Brama przeznaczona jest głównie do pracy jako punkt styku pomiędzy firmową telefonią IP, a traktem PRI 30B+D operatorów stacjonarnych. Tworząc korporacyjną platformę, na bazie bram VoiceIP integrujemy ruch telefoniczny z wielu lokalizacji bez zmiany obecnej infrastruktury sieciowej i telefonicznej firmy (Filter mode) minimalizując koszty połączeń do sieci PSTN.
Bramka VoiceIP gwarantuje najwyższą jakość rozmów dzięki zastosowaniu najnowszej technologii i najlepszych kodeków głosowych. Wbudowany QoS gwarantuje wysoką jakość rozmów nawet w przypadku obciążonego łącza. Książka Telefoniczna pozwala na wykonywanie darmowych połączeń między urządzeniami VoiceIP bez konieczności rejestracji do operatora VoIP.
GŁÓWNE CECHY BRAM VoiceIP-530D:
- możliwość wykonywania 30 połączeń jednocześnie z zastosowaniem dowolnego kodeku
- zaawansowany system usuwania echa, ustawianie szczeliny czasowej, poziomu kompensacji ciszy umożliwiają prowadzenie rozmowy głosowej w wysokiej jakości bez przerw i zakłóceń
- umożliwia konfigurowanie i nadzorowanie przez przeglądarkę internetową.
- wsparcie dla funkcji STUN oraz obsługa dynamicznego adresu IP,
- szyfrowane Faxy zapewniające pełną poufność przesyłanych dokumentów,
- technologia DualLogic OneStepCalling zapewniająca grupy PBX niezależnie od sposobu integracji z istniejącą centralą telefoniczną.
FUNKCJE TRANSMISJI GŁOSU I ISDN:
- IETF SIP (RFC3261) v.2.0
- numery DDI
- tryb pracy User lub Network
- CNG (Comfort Noise Generation) - generowanie ciszy
- VAD (Voice Activity Detection) - detekcja mowy
- usuwanie echa zgodne z G.165/G.168 do 40ms
- dynamiczny bufor dla eliminacji efektu Jitter
- przesyłanie DTMF: w paśmie i poza pasmem(RFC2833, SIP INFO)
- generacja sygnału zajętości, autodetekcja interwału sygnału zajętości
- transmisja FAXów: T.30 (G.III)/Real Time T.38 (Secured T.38 FAX realy)
- detekcja numeru abonenta wywołującego
- CLIR (zastrzeżenie numeru)
FUNKCJE DZWONIENIA:
- zawieszenie/przekierowanie rozmowy
- rozmowa oczekująca
- przekierowanie: bezwarunkowe, gdy zajęte, gdy nie odbiera
- przełączenie do dowolnej lokalizacji
- ksiażka telefoniczna, plany numeryczne, szablony wybierania
- zaawansowane plany numeryczne (eliminacja prefixów)
- billing połączeń (z wykorzystaniem Serwera Billingowego)
FUNKCJE SIECIOWE:
- przechodzenie przez NAT: STUN, UPnP, zewnętrzne Proxy
- wsparcie dla DDNS, klonowanie adresu MAC, Ipsec pass-through
- ochrona przed atakami typu DoS (Denial of Services):
- ochrona przed atakami: TCP, UDP, IP, ICMP
- Syn flood, IPspoofing, PingofDeath, TearTropitd itp.
OBSŁUGA I ZARZĄDZANIE:
- graficzny Interfejs Użytkownika GUI bazujący na www
- zdalne zarządzanie przez sieć IP, status i monitoring pakietów RTP
- upgrade oprogramowania i zarządzanie konfiguracjami przez www
- przycisk Reset
- diody: Power, Run, Alarm, WAN, LAN, Clock, kanały Ch1-Ch30
- konfiguracja i instrukcja w języku polskim!